zondag 22 juni 2014

Zalig weekend.




Hallo,

Vandaag eens iets anders .
We hebben een nieuw speeltje voor de jongens.....
Een bootje ... ik heb aangedrongen om een te kopen voor maar twee personen ....
Zodanig dat ik aan de kant kan kijken en wat knutselen .
Want die stoere jongens hebben mij op het water niet nodig .
Om mij te plagen en in het water te duwen  !!!!! dat heb ik goed kunnen afwimpelen . hi .hi
Ik ben er dan wel nodig om de geweldige picnic te verzorgen . Maar dat vind ik zeker geen straf .
Ben op het moment nog even bezig met enkele meisjes kleedjes die ik dringend af wil .
Dus had ik me bezig gehouden met wat naaiwerk aan de kant van het water .
Foto's daarvan komen nog wel.
Zo het is tijd om te gaan slapen ...
Men laatste werkweek . Dan vakantie ...... joepie
Dus tot gauw allemaal .
Groetjes,
Francisca

Geen opmerkingen: