vrijdag 22 januari 2016

Hope you get back on your feet soon again soon

 Hallo,

Er vallen maar zieken om me heen ?!!!
Dus dringend tijd om wat kaartjes te maken en hun op te vrolijke .
Ik had deze leuke digitale stempel al even .
Heb men copic's boven gehaald en ben eraan begonnen.
Hier vind ik dat je goed kan zien dat wie oefent een mooier resultaat krijgt .
De eerste heeft weinig schaduw .
Ik was ook nog aan het zoeken naar de juiste kleur combo voor de  schildpad

Simpele afwerking gewoon een geemboste achtergrond en klaar 
Deze is al wat leuker ... meer schaduw .
Kaart afgewerkt met een leuk papiertje en ik was tevreden .

Deze vind ik het beste geslaagd ;
Kaart een modelletje gegeven die leuke cirkels van memory box erbij
Ze zijn klaar om op te sturen .

Een kaartje met een knuffel erbij en maar hopen dat iedereen snel wer gezond is .

groetjes,
Francisca

9 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

Super leuke kaart, kleuren, model, stempel, groene bubbels... geweldig allemaal samen!

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Louise zei

Ja hier waait ook het griepvirus rond! Echt super leuke opkikkerkaartje heb je gemaakt!


gr.LOuise

Margo zei

Waaw zeg ! Ik zie het verschil inderdaad ook ! Ze zijn alle drie erg mooi maar die derde is echt heel erg knap ! Prachtig gekleurd !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn ze geworden en inderdaad, oefening baart kunst tot je zelf tevreden bent !
grtjs,martina
x

Angelique zei

Wat een leuke stempel en wat heb je er leuke beterschapskaarten mee gemaakt. De derde is inderdaad het mooist, ik wil ook ooit nog eens leren kleuren.
lieve groetjes Angelique

chantal zei

Wat een leuke kaarten. Inderdaad je wordt beter en beter in schaduw leggen. Liefs Chantal

Marfien zei

hele leuke kaartjes, daar knap je van op

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart.

grtjs
Claudia