vrijdag 1 april 2016

Serie baby kaartjes


Hallo ,

Wat een leuk voorjaar is het al geweest .
Overal mooie voornemens die stilaan vorm beginnen te krijgen .
Waaronder enkele vrienden die in blijde verwachting zijn .
Dus moeten we op tijd beginnen met baby kaartjes.
Omdat ik een zoon heb hoop ik op vriendinnetjes voor hem.

Dus ben ik maar al begonnen met meisjes kaarten te maken .
Dit is nr 1


Achtergrond van een memorie box mal .
Het rompertje is van Stamps of your life.
Letters memorie box .

Ik vind hem heel schatig geworden .

Volgende week  krijgt u een ander baby kaartje 

Groetjes,
francisca





2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een lief babykaartje, Franciska...overduidelijk voor een meisje!!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Angelique zei

Heel lief babykaartje, wat een mooi rompertje. Drie mooie kaarten voor het KKT maar qua kleuren is nr. 3 inderdaad het mooiste. Wat een gave poezenset heb je voor Lore gemaakt. Super dat je je eigen jurk hebt gemaakt, zou mij niet lukken.
lieve groetjes Angelique