maandag 13 januari 2020

Terug van weggeweest !!!

Hallo allemaal ,

Allereerst wil ik nog graag iedereen een zeer Gelukkig Nieuwjaar wensen .

Je zal denken dat is al wat laat ...
Maar december was een rare maand .
Alles leek op voorhand geplant te zijn .
Maar uiteindelijk hebben we verschillende keren onze planning moeten aanpassen .
Wat ook een lastige was .. is dat het internet het begeven had.
eerst dachten we dat het aan de pc lag . 
Maar dan hadden we ook geen tv meer ... dus na drie keer
 een technieker te komen waren al deze ongemakken verholpen .
Maar toen 16 dec men PC raar deed en ik hem zelf niet 
opgelost kreeg moest deze in herstelling .
Maar met de feestdagen in vooruitzicht moest ik wel veeeer geduld hebben .
Maar nu Zaterdag mocht ik hem komen halen.
Er bleek toch wel water in men pc gezeten te hebben ...`Hoe dat komt weet ik niet maar 
ik vermoed dat men zoon hier wel wat mee te maken heeft !!
Maar die weet natuurlijk van niks .

Vandaag laat ik jullie Kobe zijn Nieuwjaars brief zien .

Hoop heel snel bij jullie lang te komen want heb waarschijnlijk 
veel mooie Kerst kaarten en andere pareltjes gemist .
Tot gauw ,

Francisca








2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Januari is nieuwjaarsmaand, je kan mekaar heel de maand nog een gelukkig nieuwjaar wensen... Ook voor jou het allerbeste in 2020!
toffe nieuwjaarsbrief van je zoon!
vervelend al die internet- en computerproblemen. Kunnen nog moeilijk zonder he.
groetjes
Nancy

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'