vrijdag 23 augustus 2013

Schoonouders waren 40 getrouwd.





Dit was geen evidente opdracht. 
Iets maken voor een 40 jaar huwelijk.
We mochten niets mee brengen naar het feest.
Maar ik kon het toch niet laten om toch wel iets in elkaar te steken .
Eerst  heb ik de tekst gemaakt.
Maar dat was wel veel voor in een kaartje te schrijven dus dan maar weer een doosje
Heb men fijnste Kalli pen boven gehaald en beginnen schrijven .
Had eerst alles met ecru papier gedaan. Wilde zo ton sur ton werken . Maar ik was niet tevreden dus maar distress inkten bij gehaald .
Boven op het doosje heb ik 40 van nummerplaat nummers gebruikt met distress 
bewerkt en erop geplakt.
 Vond het kaal , dus printe ik getrouwd even uit met printer en knipte en sponste wat groen erbij .
De bloempjes heb met een kleine bloem pons
  zelf gemaakt , was wel prulwerk maar resultaat was goed .
 Wat dimensionals en ik was tevreden met de bovenkant.
Binnenin heb ik gekozen voor de handgeschreven tekst met een vaasje en champagne kleurige rozen .
Heb ook waterparels gebruikt om de bloemen water te bezorgen enzo werd het vervoeren van het doosje ook weer wat gemakkelijker.
Voila hoop dat jullie hem ook leuk vinden .

Groetjes ,
Francisca

4 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi gemaakt! Dit zal zeker gewaardeerd worden!
Liefs
Christine

Lia zei

wouw, mooi hoor!!!
liefs Lia

franicsa zei

Ja hoor ze vonden het mooi.
Men opdracht was weer geslaagd.
Groetjes ,
Fra

franicsa zei

Dan je wel . Vond hem ook goed gelukt.
Groetjes ,``
fra