zondag 3 november 2013

De eerste kerst kaarten beginnen vorm te krijgen

Hallo,

Het was dit jaar zeker weer de bedoeling om eerst de kast uit te mesten
 en dan pas aan de kerst kaarten te beginnen .
Want meestal zit daar nog voldoende materiaal in voor voldoende kaartjes 
Hab nog een heel stapel handgeschept papier gevonden . 
Zelfs nog een stapeltje dat ik zelf heb gemaakt met grassprieten in enzo...
Dus dit handgeschept papier moeten de eerste kerstkaarten worden  dit jaar .

De sneeuwster van Stampin Up ligt hier al van vorig jaar en had er nog niks mee gemaakt
 want vond de sneeuwvlokken toch wat groot uitvallen !
Maar ja je hebt het materiaal dus gaan we het maar gebruiken .
Deze twee simpele kaarten vloeide er direct uit .
Ga nu nog wat verder prullen op er mooiere kaarten mee te maken
Groetjes ,
Francisca

6 opmerkingen:

Monique zei

Knappe kaartjes Fran!
groetjes

Margo zei

He Fran, dat is echt een erg goed initiatief! Ik heb ondertussen zoveel papier liggen dat ik nog een paar 1000 kaarten kan maken denk ik ! En een stapel ongebruikte stempels, ... Ik heb ook besloten om daar maar eerst eens mee aan de slag te gaan !
Je kaartjes zijn superleuk geworden hoor, ben benieuwd wat je nog allemaal uit je hoed gaat toveren ! :)
Liefs
Margo

Anneke zei

Ik denk dat we allemaal dat voornemen hebben genomen om even geen spulletjes te kopen :) ik hoop dat het lukt hier! hihi... Je kaartjes zijn leuk geworden!
Groetjes Anneke

Lia zei

heel mooi, en inderdaad heel goed van je om eerst nog eens te kijken wat er in de kast ligt........vaak veel meer dan we beseffen...

Liefs Lia

Renate zei

Mijn hobbykamer opruimen is nooit een straf voor mij ;o). Je kaartjes zijn weer erg leuk geworden. Keep up the good work.

-xies- Renate.

Christine zei

Tof!! In je kast rommelen en je ondekt wel altijd nog iets om te kunnen gebruiken!
Liefs
Christine