vrijdag 10 januari 2014

Zoals alle jaren een zeer speciale Nieuwjaarsbrief voor Kobe

Hier dan de brief die ik maakte voor onze Kobe zijn meter , peter, oma en moemoe .
Door dat er in ons leven zoveel mensen zijn die het goed voor hebben met ons maak ik ook nog zo een mooie brief voor de onthaal moeder dat een ongelofelijke fantastische  vrouw is . 
Mijn meter en een ongelofelijke tante die in Spanje woont .










Het is alle jaren een hele opdracht om deze pareltjes te produceren .
 Maar als je de blije gezichten ziet van de ontvangers maakt het allemaal niet uit .
Ik heb er plezier aan beleefd om ze te maken .
Heb ze naar voorbeeld gemaakt naar een boekje dat ik maakte bij een Stampin Up . 
…. Wat denk je … geslaagd ?

Groetjes ,francisca

1 opmerking:

Rosina zei

Woooow Francisca...wat een prachtige nieuwjaarsbrieven heb je gemaakt voor je dierbare familie en kennisje...Dat is heel wat werk geweest maar het resultaat mag er wezen....KNAP gedaan!!!

Groetjes en een fijn weekend
Rosina