zaterdag 19 april 2014

Eindelijk pc gemaakt

Hallo ,

Vandaag eindelijk de pc mogen gaan halen.
Wat een kleine herstelling van max. 8 dagen ging worden is er een geworden van 29 dagen !!!!
Was wel telkens iets .... gesproken over slechte communicatie op de werkvloer . Kan ik verzekeren dat ze daar in die winkel nog wel wat mogen leren .......

Dus allereerst nog eens welkom aan de nieuwe volger Karin.
Sorry dat ik niet eerder kon verwelkomen ...
Ik zo dadelijk bij je langst.

Veder kan ik jullie wel vertellen dat ik een ongelofelijke vakantie heb gehad.
Zalig die warme zon van Spanje .
























Zoals de foto's laten zien ..... Genoten hebben we .

Heb ook wel wat tijd gehad om te knutselen  .
Dus dat gaat er de volgende dagen aankomen .
Vele groeten,

Francisca

Geen opmerkingen: