dinsdag 9 september 2014

Verhuist....

Hallo,

Vandaag een specialleke , deze was een hele klus .
Mijn BBF heeft gebouwd .
Ik kan u verzekeren alles wat mis kan gaan is mis gelopen .
Ze was op den duur echt helemaal tureluur van .
Ze heeft dan ook een drukke job , een gezin en dan deze misserie ...
Toen er eindelijk zich kwam op de verhuis zijn we maar beginnen knutselen .
Ik heb me weer iets op de hals gehaald .
De achtergrond had ik snel gemaakt .
MAAR 
 Alle deze lettertjes zijn van Memmorie box 
Het was een heel gepuzzel om ze op de juiste plaats te krijgen .
De dozen en huisje zijn met de cricut gemaakt.
De home sweet home heb ik de Sweet dubbel gemat met zwart . Dacht dat snel even te doen .
 Maar heb enkele letters terug moeten stansen om het te krijgen zoals ik wou .
Ben wel tevreden .

Dat was het voor vandaag ,
Groetjes ,
Francisca



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het kaartje zegt het al....SWEET!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Wat een leuke kaart!!!
grtjs