maandag 24 november 2014

Echt voor een meisje

Hallo allemaal,

Vandaag trakteer ik ik u op een weer een naai werkje .
Men zoon moest naar Eveline haar verjaardag .
Dus moest ik men hoofd weer breken over wat ga ik geven .
Om origineel uit de hoek te komen .

Bedacht ik deze leuke portemonnee met een boekje gekaft met het zelfde stof .

Stiekem hoop ik dat ze dit als dagboekje gaat gebruiken ... ;-)
Binnenkant van het boekje heb ik dan ook bekleed met de hartjes stof dat ik gebruikte voor de binnenkant van de portemonnee .

Er komen misschien nog zo van die creaties want er zitten nog 5 meisjes in de klas van Kobe.

Dat was het voor vandaag .

Groetjes,
Francisca







3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat leuk gedaan. Knap.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi Francisca,
wat een leuk en mooi cadeautje, ik vind het portemonneetje super met deze stofjes en het dagboek, erg mooi erg bij,
groetjes Ans

Nancy zei

Hey Francisca,

Wat een leuk kadootje! Super, zeker als je 't zelf maakt...
En wat een toffe stofjes! Ben fan!!

Liefs,
Nancy