woensdag 7 januari 2015

Acryl achtergronden

  

Het is tijd om eens te rommelen in men papier voorraad.
Daar zitten nog schatten tussen .
Want ooit in een ver verleden heb ik met veel enthousiasme kalligrafie lessen gevolgd .
Je eigen achtergrond maken kwam toen ook aan bod .
Wat was nu mijn probleem !!!!!!
Ik kliederde liever met verf op papier dan dat ik zo super geduldig en geconsenteerd mooie letters op die achtergronden schreef .
Dus met gevolg veeeeeeel onbeschreven bladen met ongelofelijke mooie kleuren .
Met als gevolg hoog tijd om deze onder handen te nemen .
Ik ben ondertussen al wel heel stroef geworden met de kalligrafie pennen .
Maar al een geluk ,ik heb ook  nog bergen stempels ......
Dus deze kaart zeer simpel , maar toch leuk .
Achtergrond papier dus met acryl verf en de sentiment is van  Stampin Up America .
Heb in de opening van de letters nog wat blauw een accent gegeven .
Vind hem zo wel ok . 

Groetjes,
Francisca

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Ziet er leuk uit.

grtjs
Claudia

Rosina zei

PRACHTIG Fransisca....zo mooi die achtergrond ...en dat samen met die leuke stempel een heel mooi geheel!!!

groetjes Rosina