woensdag 18 februari 2015

Transfer papier ....

Hallo ,

Vandaag wil ik jullie graag eens een experiment laten zien .
Ik kocht ooit een transfer papier in de Axtion . 
Met het idee om eens een t'shirt voor de zoon te maken en er dan 
een gekke tekst op te zetten of zo.
Maar nu kwam dat pak transfer papier weer eens in men handen .
Dus dacht voor wat ga ik dat eens gebruiken .
Vorig weekend moest men zoon dan ook naar verjaardag feestje gaan en ik dacht ...
Ja daar ga ik het eens voor gebruiken .
Dus Ean wordt 7 jaar en die is helemaal bezeten door karting  dus moest het iets zijn in die stijl.
We gingen een centje geven dus moest ik iets vinden om dat wat aan te kleden .
Heb een schrijf van Hema opgesmukt met enkele tekeningen ivm. karting.
Was niet simpel want je moet dan je tekst in spiegelbeeld afdrukken op dat transfers papier .
Heb gelachen en gevloekt maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Zo dit is dan het resultaat !!!




 Wat denken jullie ... 


Groetjes,
Francisca









2 opmerkingen:

Marfien zei

Ik herken je probleem :-) maar als je even doorzet lukt het allemaal wel.
De voor- en achterkant bewerkt, gaaf cadeau.

Diny zei

Heel erg mooi resultaat....mooie kaartjes .

Groetjes Diny