woensdag 22 juli 2015

Tim Holtz vogeltjes....

Hallo,

Vandaag trakteer ik jullie op een kaart die ik  maakte voor Jul.
Eigenlijk had ik een ander idee voor een kaart maar ik zag deze letters
 in men mapje zitten en dacht we zullen daar eens iets mee 
 doen want die liggen hier al zo lang .
Ik plakte ze op een kaart .
Maar ik vond het maar niks zo ....
Dus heb ik wat vogeltjes gekleurd met de copics en ze erbij geplakt .
Maar vanbinnen was de kaart ook zo kaal.
Dus daar het ik die andere gekke vogel gebruikt .
Een achtergrondje bij gestempeld en het was goed voor mij .

Op de valreep heb ik nog een foto gelaakt want we waren 
al bijna vertrokken zonder dat ik de kaart op foto had gezet !!!
Hoop dat jullie hem leuk vinden .

Groetjes,
Francisca



2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Francisca,
leuke kaart met de crazy birds,
zowel van buiten als van binnen,
groetjes,
Ans

Renate zei

Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Super leuk dat je ook de binnenkant hebt opgeleukt.

-xies- Renate.