Volgers

woensdag 12 augustus 2015

Gek vogeltje ...

Hallo allemaal,

Kunnen jullie ook allemaal genieten van dit mooie weer ?

Wel ik heb  niet echt in de zon gelegen want ik heb drie vriendinnen 
over de vloer gekregen om te knutselen  .
Dus na veel geklets is er ook veel uitgeprobeerd .
Zo heeft Martina ons geleerd om een tof doosje te maken ...
Chantal dan weer heeft de wonderen wereld van stempelen en dan bewerken 
met bleekwater uitgelegd .
Werken met alcoholinkt hebben we ook gedaan . 
Dat was wel niet echt mijn ding maar ja er zijn toch enkele mooie kaarten van gekomen .
De nog af te werken kaarten van deze mooie twee dagen hebben jullie nog tegoed van me .

De kaart van vandaag was een uit probeersel met dit mooie nieuwe stempelset .
Vind hem wel leuk geworden .

Wel ik wens jullie allemaal nog een fijne dag .

Groetjes,
Francisca




4 opmerkingen:

  1. Heeeeeel mooi kaartje Fransisca....zo leuk met die gestante tekst...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawel, supergezellig én productief, wat wil je nog meer =)
    leuk kaartje !
    grtjs, martina
    ps heb je m'n mails nog gelezen ? =)

    BeantwoordenVerwijderen