donderdag 29 september 2016

52 weeks before Christmas


Hallo,


Weeral donderdag dus maar een kerstkaartje vandaag .
Het zijn er twee geworden .

Die ik maakte met papiertjes waar ik eigenlijk weer geen blijf mee wist .

Je hebt dat zo he, dat je een blokje mooi papier hebt gekocht 
en dat daar toch wel enkele in zitten dat je denkt ??? Wat moet ik daar mee.
Wel hier zo dan mijn creatie ermee.
Modelvan de kaart heb ik met de cricut gesneden .
Was wel even zoeken om de juiste maat te hebben .
Maar leuk dat deze modelletjes ergens bij op een cartridge stonden .
Zo'n kaartjes zullen er nog komen dan ...

Groetjes,
Francisca







5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuke kaartmodelletjes!
nancy

Margreet zei

Wat een leuke kerstkaartjes...gaaf model!
xxx Margreet

Margreet zei

Wat een leuke kerstkaartjes...gaaf model!
xxx Margreet

Rosina zei

Dat zijn 2 super mooie kerstkaartjes Francisca....zo een gaaf modelletje is ...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Marfien zei

Het valt allemaal best mee Francisca, de papiertjes passen goed bij elkaar en het zijn toch leuke kaartjes geworden. Je supersnelle KKT kaart is echt gaaf!