maandag 21 augustus 2017

Een cricut kasteel kaart op maandag

Hallo ,


Hier ben ik dan weer met een creatie gemaakt door de cricut .
Het was een patroon van SVG cuts .
Maar daar was die helemaal als jongens kaart gemaakt .
Dus dacht ik .. 
Dat moet wel gaan voor er een meisjes versie van te maken .
Omdat ik dit patroon nog maar net had gekocht moest ik nog 
even kijken hoe het juist moest .
Al een geluk dat er op hun site steeds zeer duidelijke filmjes staan 
om de boel in elkaar te steken .
Af en toe heb ik wel een foute kleur papier gesneden ...
Maar geen erg zo leer ik keer op keer weer iets bij van deze toffe machine.
Het is een zig zag model .
Dus heb ik vele foto's gemaakt om duidelijk
 weer te geven hoe het eruit zag .
De enveloppe zat er ook bij .
Die was best groot .
Voor de letters heb ik me ook van vinyl gesneden .
Zodat deze gemakkelijk met de transfer tape kunnen worden over gezet 
zonder te moeten smossen met lijm ;-)




Het was op een andere kaart zo goed gelukt om tekst te
 laten schrijven door de eicut dat ik
 het nu ook weer wilde proberen .
En ja hoor een makkie !


Ik kan alle lettertypes gebruiken van men pc 
om dit resultaat te bekomen dus vrees 
ik dat ik me regelmatig ga laten verleiden om 
dit te doen .


Vele groeten ,
Francisca


2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

super leuke kaart maakte je!!

Liefs,
Nancy

!neke zei

Helemaal top !!!!!