vrijdag 10 november 2017

Goeie morgen allemaal,

Vandaag had ik het moeilijk om uit men bed te stappen .....
Kobe is ziek dus heb ik weer verschillende keren moeten opstaan .
Maar hij wil echt naar school !
Dus niet alleen slechte nacht want nu moet ik ook nog met zo een kop gaan werken !
Brrrr.
Hoop dat ik het overleef .
Snel deze post en ik vertrek .

Twee leuke kaartjes met de grappig afdruk die ik eens kreeg van iemand.
De linkse heb ik op het laatste nog moeten camoufleren ... want er was een
 druppel inkt uit men copic gekomen en recht op de buik van de kerstman !!!
Dus even een kerstboom erbij gezet ..maar het stoort me wel .. misschien ga ik hem toch niet versturen . Ik zie wel.

Hoop dat iedereen een goede werkdag heeft .

Francisca


2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

Oh, leuke kaarten!
Die stempel ligt hier ook nog ongebruikt... zonde!!

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! mooi gedaan, succes vandaag en morgen.... is het alweer weekend,
grtjs,martina
x