maandag 15 januari 2018

Maandag cricut dag

Hallo,

Vandaag en geboorte set cadeau .
De geboorte kaart was met Oker en zwart en een leuke origami olifant .
Dus kon ik aan de slag .
Mooie vouwkaart gemaakt  daarop zijn naam in het lettertype 
Harpune echt een hele toffe voor met de cricut te snijden .
De origami olifant was niet zo gemakkelijk . 
Afbeelding opgezocht op het internet en dan bewerkt tot snijbestand . 
Maar Pffffff een heel werk met al die vakjes.
Toen hij uitgesneden was dacht ik oei hoe ga ik dat nu plakken met al die dunne lijntjes.
Ik zag de lijm spray staan en dacht even proberen . 
Ja hoor wat spuiten en het geheel bleef van de eerste keer al plakken .
De slinger is met SU pons gemaakt. 
Ik dacht een klein cadeau te kopen ... maar zag nog onbedrukte rompertjes liggen .
Dus heb ik de aap in Flock folie gesneden . 
De ander twee heb ik met flex folie gedaan .
Deze gingen wel veel vlotter als de Flock om erop te strijken .



dan wilde ik nog een tekstje schrijven maar ik veegde met de pen !!!
Dus even gefoefeld en opnieuw begonnen en het op een 
achtergrond gemat zodat men foutje weg was :-)

Zo dat was het voor vandaag tot gauw .

Francisca


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een super creaties ! top hoo r!
grtjs,martina
x