maandag 5 februari 2018

Lander was jarig

Hallo,

Vandaag een en al beren ....
Klasgenootje van Kobe was jarig en die weet alles van Grizzly beren ...
Weet je dat zeker vroeg ik aan Kobe . Ja ,Ja maak maar iets met beren.
Ik voor alle veiligheid toch maar even naar de mama een bericht gestuurd.
Maar ja het was waar , Lander is er gek op.
Maar nu, ik had niks met beren .
Allereerst ben ik begonnen met afbeelding   te zoeken van beren. 
Dat was vrij snel gevonden en bewerkt dus ik kon beginnen snijden .
Ik was de dag ervoor net naar een beurs geweest en vond
 daar een grote stand met flex folie . 
Het was niet zo heel dure dus vreesde ik voor het resultaat . 
Maar nee hoor ,super materiaal het ging vanzelf 
T' shirt  vond ik al heel goed gelukt .



Bedacht ik nog dat ik kaften had gekocht .
Dus hier hetzelfde gedaan maar met vinyl . 


Maar ik moest ook een kaart hebben ....
Dus een kleurplaat van beren opgezocht . 
Deze leek met tof dus printer ik hem uit in drie verschillende formaten .
Dan ben ik begonnen met te experimenteren met de copic's .


Ik heb er heel lang aan gewerkt ... begonnen met de 
kleinste want ik wilde graag de grootste perfect hebben .
Ze zijn wel niet alle drie exact hetzelfde ...
Maar een voor een geweldig op zich .
De kleinste heb ik dan genomen om de kaart van Lander te maken .
De ander twee moeten nog verwerkt worden .

Die zien jullie dan later .

Groetjes,
Francisca





2 opmerkingen:

Sarah zei

Voor wat gebruik je vinyl?
Ik heb je via Fb ( messenger ) ook al geprobeerd te berichten voor info. ( via Margo )
Ik wil een brooddoos pimpen...

martina's kaartjes zei

dat ziet er allemaal weer heel erg leuk uit ! top hoor !
grtjs,martina
x