maandag 18 juni 2018

Thanks


Hallo,

Vakantie in aantocht voor men ploeg .
Tijd om te bedanken dus .
De cricut erbij genomen ... en ik had geluk er was net een feebee deze week 
van een thank you kaart.
Ik vond dat ik het eens moest proberen.




Na wat gesukkeld zijn deze kaartje toch klaar geraakt .
Ben blij dat ik wat design papier heb gebruikt want daar heb ik nog stapels van !

Nog een weekje werken en de grote vakantie kan beginnen . 
Als dat geen goed vooruitzicht is !

Groetjes,
Francisca


5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden !
grtjs,martina
x

!neke zei

Goed gelukt !!!!!
En stapels dp.....ik herken dat !!!

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje. Super
Nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Marfien zei

Leuk idee, toffe kaartjes Francisca

jorjorbeth zei

it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
starbet promotion