zondag 28 oktober 2018

Vakantie

Hallo ,

Het is al herfst vakantie . Hoe snel gaat het weeral ....
Dat betekend dat we Kobe ook weer moeten bezighouden .
Zijn vriendje Casper daar trekt hij het liefste mee op . 
Dus hadden we een dag geplant s' morgens bij Casper en namiddag bij ons.
De mama van Casper is ook een zeer creatieve madam met Keramiek .
Ga maar eens kijken wat ze allemaal maakt . 
http://liesbulteel.be

Kobe heeft ook al de microbe te pakken .
Hij toch ook weer draaien .
En maakte deze drie potjes....
Nu gaat hij leren hoe ze moet afdraaien 
( dat wil zeggen een bodem maken / afwerken )
Ik vind ze prachtig .. 




 Zo dat verdiende een pauze !!!!!!
De twee makkers bij elkaar .



Kobe maakte dit dubbele kaartje en heeft aan de voorkant bestempeld en ook in de binnenkant ! 
Dat eens iets anders zei hij .
Knap idee toch ;-)


Casper wilde iets anders .
Hij koos voor een 3D kaart zoiets je weet wel ... Met die trappen ....
Zo schatig hij had nog wel eens zo een kaart bij ons gemaakt !
Dit was zijn resultaat .
Knap gewerkt .

Ik zelf heb die middag niet veel gedaan gekregen ...
Wel opgeruimd want ik moet dringend met de kerst kaarten beginnen ....
Hoop dat ik er deze week tijd voor heb .

Francisca




2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe foto's Francisca ! Heel leuk begin van de vakantie ! En opruimen is soms ook nodig om daarna lekker aan de slag te kunnen ! Ik moet ook dringend eens kijken hoeveel kaarten ik nodig heb voor kerst ...
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Francisca,

Super toch hoe die 2 overeen komen!!! En geweldig dat Lies Kobe die potjes leert maken!! Super leuk toch, zo'n buurvrou<w/vriendin!!
En ook na de middag deden ze hun best!! Zo'n creatief duo!! Dikke pluim!!

Liefs,
Nancy