donderdag 29 november 2018

Donderdag een kerstkaart


 Hallo iedereen ,

Dit jaar was het me zeker niet gelukt om elke week een kerstkaart te posten !
Maar met als gevolg dat ik serieus achter sta op het maken van de kerst kaarten .
Wat ik al wel had was ..... de enveloppen .
? zal je denken .
Ik had in de zomervakantie besloten dat dit jaar ik enkel lange kaarten ging maken .
Ik had de enveloppen mee genomen op vakantie en heb me op het 
strand bezig gehouden om de adressen erop te zetten .
Ik had een kleine workshop gevolgd handettering en dacht ... met wat 
gekleurde stiftjes en wat tijd zal het me wel lukken .
Ja hoor deze zitten lekker te wachten op een kaart .
Deze kaartjes zijn een eerste serie . 
De nummerplaat cijfers moeten ook gebruikt worden .
Dus met wat acryl achtergronden ontstonden er ineens 7 kaartjes .




Kobe heeft dan lekker gepost in wat overschotjes papier en maakte ook de
 kaartjes voor zijn klasgenoten .


Samen weer een leuke middag bezig geweest .

Groetjes,
Francisca







4 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk allemaal!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten met die grote 2019!
Kobes kaartjes zijn ook leuk met al die cirkeltjes!
Nancy

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! ineens een beetje plaats gemaakt zo in je kasten, goed gedaan !
grtjs,martina
x

sanpiseth40 zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
หนังตลก