donderdag 18 april 2019

Kerstkaartje vandaag

Hallo ,


Vandaag een trio met een zeer mooie achtergrond in bordeaux tinten .
Heb eens gekozen voor een ander kaart model .
Ik heb hier een malletje voor . 
Maar toch ben ik erin geslaagd om een helemaal fout te snijden ...
De afdrukjes had ik ook nog liggen die heb ik dan even met zig ingekleurd .
Maar er ontbrak nog wat en heb ik  met stickels de sterren 
bewerkt en dan kwam het beter uit .
Zo ik ben weer drie kaartjes rijker voor december .

Groetjes,
Francisca




4 opmerkingen:

Marfien zei

Mooie kaartjes Francisca, leuk model heb je gebruikt
(gezellig om je ook dit jaar weer te zien, wat was het allemaal weer leuk)

Rosina zei

mooie kerstkaartjes Francisca...leuk modelletje ook...

lieve groetjes
Rosina

Gerrina zei

Dat gaat zo op een heel mooie manier snel met die kerstkaarten!

Nelleke zei

Wat was het leuk om je zondag te ontmoeten in Nijkerk. We hebben genoten daar en van jullie. Nu nog meer er een gezicht bij. Mooie kaartjes, je bent weer een stap verder voor december. groetjes, Nelleke