zaterdag 11 mei 2019

Thanks

Hallo,

Vandaag ben ik super blij . 
Men eerste set schud kaarten zijn een feit !
Ik wil dit al heel lang maken . Maar telkens ik eraan begin loopt het mis .
Nu vandaag was ik rustig en er was niemand thuis .
Dus een muziekje op en wat papier en ik was vertrokken .
Was nog niet vergeten wat er vorige keer met men glitter was gebeurd dus 
had ik alles in een plateautje gelegd .
Het zijn simpele kaarten geworden .



 Dit was men eerste kaartje .
Hmm kan beter ....



Tweede versie was ik al iets gelukkiger mee .
Alles hangt af van kleurkeuze en wat je erbij gebruikt .



Deze vind ik het beste gelukt . 
Nu ja de visjes zijn ook men favoriet .



Al bij al vond ik het een leuke ervaring deze schud kaarten te maken . 
Dus er zullen er zeker nog een hele boel volgen .

Groetjes,
Francisca



Geen opmerkingen: