zaterdag 8 juni 2019

Nieuwe mal van Karin Joan


Hallo,


Ik was vandaag van plan om een schud kaart te maken .
Maar ik begon en het liep allemaal mis . Eerst liet ik de glitter vallen !!!!!!
Dan een doosje met paillette  ... maar geluk dat die toe bleef ....
Dus men zin om eraan te beginnen was voorbij .
Maar had al wel enkele keren Jij uitgestane van Karin Joan .
Dus probeerde ik deze dan maar te verwerken op een kaart .

Met wat papier van action en fel roze kwamen  deze kaarten tot leven .
Maar binnenin was het nog wat kaal .
Dus met een leuke flamingo en een blaadje was het goed voor mij.



Vele groeten ,
Francisca


3 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

Soms loopt het anders dan je gepland had... Goed dat je niet opgegeven hebt, deze kaarten zijn ook ontzettend leuk! Groetjes Petra

Margo zei

Oh die zijn leuk Francisca !
Oef, glitter op de grond, niet zo tof .... :(
Fijn weekend !
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Francisca,

Leuke set maakte je!!
Geniet van de lange vakantie...
Ik ben er helaas helemaal nog niet aan toe...

Liefs,
Nancy