maandag 13 april 2020

Vrolijk Pasen


Goeie morgen allemaal ,

Moge iedereen vandaag een fijn paasdag beleven .
Samen mooie momenten beleven is toch altijd leuk.
Ik verheug me er al op .
Wij gaan een actieve dag tegemoet met een fietstocht en een lekker paas diner .
Dus onze dag gaan zeer leuk worden .

Daar hoort dan ook een kaartje bij .
Dit kaartmodel vind ik leuk om te maken .
 Maar toch niet evident vind ik.
Heb al wel eens een fout geplakt en dat met 
de rode sticky tape ... dat kan je niet meer losmaken .
Dus heb ik toen de voorzijde van de kaart nog proberen te redden .
Maar helaas .
Volgende keer moet ik maar de binnenkant apart
 maken en voor de voorkant erop kleven als het gelukt is binnenin .

Stiekem hoop ik dat ik niet alleen ben met zulke onhandige handelingen  ;-)




Groetjes,
Francisca

3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit paaskaartje Francisca...met een verrassende binnenkant....TOP!!

groetjes Rosina

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'