maandag 19 april 2021

Foto collage kaartjes

Hallo,

Wat was dit weer leuk om uit te testen .
De mallen van Karen Burniston zijn echt wel geweldig !!
Maar je moet wel je tijd nemen want de mechanismes zijn niet altijd simpel ...
Dus na twee mislukkingen bij het plakken . lukte het ineens .
Dan was ik ineens niet te stoppen .
Deze drie kaartjes waren het resultaat .





We steken steeds wel wat tijd in het maken van de kaarten .
Dan ga je ze versturen . 
Ik ben ondertussen al geleerd !
Dus vierkante kaarten gaan altijd even op de weegschaal om juist te frankeren !
Maar ondanks dat komt er soms ook een kaart niet aan .
Een van deze kaartjes stuurde ik naar Nancy . 
Maar al twee jaar op een rij komt men kaart bij haar niet aan !
Heel jammer  vind ik dat .
Dus dringend een kaart maken voor haar  ' zo maar '


Groetjes,
Francisca




 

5 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

Oh, wat zijn ze mooi geworden! Fijn dat ik ze nu hier toch nog kan bewonderen...
Ja, 't is erg met de post soms... Ik stuurde onlangs een omslag A4 naar Nederland, meer dan 10€ gefrankeerd. En hij is pas 5 weken later aangekomen... Erg toch?

Liefs,
Nancy

Francisca zei

Wat vijf weken later pas aangekomen !!! wat een geluk dat hij is aangekomen !!!x

Francisca zei

Wat vijf weken later pas aangekomen !!! wat een geluk dat hij is aangekomen !!!x

Francisca zei

Wat vijf weken later pas aangekomen !!! wat een geluk dat hij is aangekomen !!!x

Francisca zei

Wat vijf weken later pas aangekomen !!! wat een geluk dat hij is aangekomen !!!x