maandag 30 mei 2022

Hieperdepiep !!!

Oh mijn god wat ben ik fan van dit kaartje.

            Swirl Twirl Pop Up Card Tutorial 

                        by Srushti Patil

                            #SrushtiPatil

Ze heeft zo een leuke Youtube filmpjes met zoveel leuke kaarten 
die je maakt met enkel papier ,lat, potlood en een schaar 
Dus zeker eens gaan kijken hoor .

De eerste kaart was eigenlijk een test kaart maar met hulp van Martine was
 ik mee met het mechanisme en vond ik het best leuk en is de kaart ook echt opgestuurd .





Dan proberen we nog een kaart !





Met de diertjes van Marianne design komt alles op zijn plaats .



Ook heeft Kobe een enorm werk geleverd .
Zijn onthaal moeder noemt hij al jaren moeke Lily 
Ook al gaat hij er bijna nooit meer naartoe . 
Maakte hij deze reuze kaart voor haar .
Moet wel zeggen dat we hier heeeeel lang aan gewerkt hebben 
Het is toch een super teken held die Kobe 

Francisca


 

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Francisca,

Waw! Die Kobe kan toch echt wel super creatief zijn hé
En jij ook, goed dat de kaartjes helemaal gelukt zijn nu!
Ik heb mij er nog niet aan gewaagd...

Liefs,
Nancy