maandag 13 juni 2022

Good Luck

Deze gratis Digi kregen we tijdens de advent event bij de group  Kid and Clowder 
Daar kan je lessen kopen en volgen .
Geweldige dingen heb ik al geleerd .
Maar het inkleuren vraag wel altijd de nodige concentratie .
Hier heb ik zelf de kleuren gekozen... vind het leuk maar er mag nog wat meer contrast in de kleurtjes vind ik . Dus print ik er nog eentje af zodat ik nog wat kan oefenen . 
Die zal dan later nog wel passeren 


Kobe zijn kaart bijdrage van vandaag ...
Dat ventje tekent hij de laatste tijd veel . Maar hij doet dat zo soepel ...
Dus knipte ik het uit voor hem .
Hij maakte de rest van de kaart en de achtergrond ook .


Van al dat knutselen kreeg hij honger .
Naar cupcakes ?!! Wat een rare wending ... maar daar 
gingen we dan naar de keuken en toverde zijn eerste RED velvet cupcakes tevoorschijn .
Ze waren ongelofelijk lekker en sappig .




Groetjes,
Francisca



 

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Fran,

Ik vind jouw kaartje super mooi maar ben ook helemaal fan van het manneke dat Kobe tekende! Hij maakte er wel een super leuke kaart mee!! En die red velvet cupcakes zien er ook heel erg lekker uit. Jammer dat ik niet kan langs komen... haha!!

Liefs,
Nancy