maandag 12 december 2022

Zo lief ....


Goeie morgen ,

Wat een fris weekend !! veel wind en wij kozen bewust om lekker binnen 
te blijven en voor de haard te hangen ;-)
Vandaag trakteer ik jullie op een klas van Kid And Clower van even geleden .
De hoofd doel was kleding met een motief .
En natuurlijk een leuke achtergrond erbij maken .
Zo heb ik me wel even laten gaan want ik vond deze digitale stempel echt wel leuk .
Vier verschillende kaartjes zijn er zo gekomen .
Natuurlijk ook een voor de map van de lessen .







Deze is mijn favoriet !


Vele groeten en maak er een fijne werkdag van .

Francisca


 

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, knappe resultaten zijn het ! heel erg mooi gedaan, veel geduld en tijd in gestoken, knap
grtjs,martina

Nelleke zei

Wat ene leuke kaarten zijn dit, prachtig gekleurd! Groet, Nelleke