maandag 26 augustus 2024

Voor de liefste oma


Goeie morgen ,

Wat een geluk dat hier in de garage de copic's wel nog bij de hand waren .
Dus heb ik hier en daar wat plaatjes ingekleurd .
De kaart is simpel vooraan en binnenin heb ik een leuke verassing .
Ik begin het leuk te vinden om ook zelf de achtergrond in te kleuren .
Ook al vind ik dat niet altijd gemakkelijk .





Met deze kleine popup is de kaart net iets interessanter .
Ik ga nog proberen om te genieten van mijn laatste week vakantie .

Voor die die vandaag moeten gaan werken , succes want het gaat een warme dag worden .

Francisca


 

2 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk Franciska !!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Francisca,
Oh, wat een toffe kaart voor oma Bickel. Super leuk ingekleurd ook!! Daar gaat ze blij mee geweest zijn!
Liefs,
Nancy