maandag 28 oktober 2024

Big Wishes

Mag het eens ietsjes meer zijn .
Dan moet je zeker de mallen van Karen Burniston gebruiken .
Dus nam ik een iets ouder blokje papier de popup mal en ik was vertrokken .
Het is toch weer wel een hele opdracht ... ik plakte de blokje verkeerd !
Het elastiekje begaf het ....
Dus waren ere wel wat obstakels te overwillen om dit kaartje te doen lukken .
Maar Emilie was er zeer blij mee


Vakantie is begonnen ..
Deze week staat het plaatsen van de parket in de nieuwe hobby kamer op het programma.
ik hoop ook al wat te kunnen verhuizen .. zodat ik er kan invliegen voor men kerstkaartjes te maken 

Groetjes,
Francisca






 

1 opmerking:

Bernadet zei

Snap helemaal wat je bedoelt;)
Maar hoe leuk is dit!!
Lekker fleurig en die kubussen zijn waanzinnig leuk zo.