woensdag 26 juni 2013

Mijn eerste keer voor de kleurenkaartenteam van Martina

Hallo iedereen,

Nog maar net gestart met men blog en
Martina vroeg me om mee te doen met haar keuren kaart 
Vond het moeilijk kleur combinatie  .
Heb structuur papier gebruikt van een blokje dat hier al jaren ligt .
stempel bij Elke Verschoten gekocht
Ingekleurd met distress

Als ik de kaart nu zo toe zie liggen vind ik dat er nog wat ontbreekt....
Hoop dat men schoonzus hem wel leuk vind .

Je kan alle andere deelnemers zien op Martina haar blog .

http://martinaskaartjes.blogspot.be

weet nog niet zo goed hoe ik in men side bar van alles moet zetten ...
Dus moet je even doorklikken om te gaan kijken


Groetjes ,
Francisca

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi francisca,
jammer dat je me zo laat meldt dat je mee doet, zo kreeg ik je niet meer in de bloglijst verwerkt en dus kreeg je weinig / geen bezoek.
Volgende keer, gewoon opgeven op mijn blog bij het oproepbericht, liefst voor dinsdagavond 22.00 uur, dan kan ik je nog mee verwerken.
Een hele leuke creatie heb je daar in ieder geval, mooi gemaakt
blij met je deelname en hopelijk tot in september voor de volgende oproep.
grtjs, martina
x

Francisca zei

Zal in september zeker terug meedoen .
x