zaterdag 30 november 2013

Nieuwjaarsbrief van vorig jaar

Hallo allemaal.

Hier is hij dan de Nieuwjaars brief van onze Kobe van vorig jaar.
Ik maak altijd 7st…. 
We hebben veel mensen die het verdienen om elk jaar 
een mooi aandenken van onze Kobe te krijgen .
Normaal begin ik al in de grote vakantie te denken wat ik zou maken . 
Kies ik het modelletje ga ik zoeken achter papier.
Dit model had ik wel een jaar of acht geleden gemaakt bij Elke verschoten .
Gegeven door DO.
Maar heb dit moeilijk boekje nooit nagemaakt met iets anders . 
Dit is het resultaat.




Wat denk je  ? 
Was het geslaagd … De ontvangers waren tevreden .

Maar nu dit jaar is het al december…. 
En ik moet toegeven dat het een ramp is kwa Nieuwjaarsbrief en kerstkaarten.
De laatste maanden hebben zo zwaar geweest .
Met men moeder die heel ziek was geworden , het verhuis naar het bejaarden tehuis .
Van alles op familiaal vlak waardoor ik zeer verdrietig heb geweest
En dikwijls niet optimaal heb gefunctioneerd.

Maar er is beterschap in het vooruitzicht.
Dus er is hoop.

Hopelijk breng  ik snel de foto's van de kerstkaarten ..
Want die doe ik alle jaren tegen de 15e  op de post dus 
Zal me moeten reppen.

Tot gauw,

Francisca


Geen opmerkingen: