donderdag 14 augustus 2014

Donderdag Kerstkaartje


Vandaag een kleine serie kaartjes.
Ook al ben ik even op vakantie voor de kerstkaartjes had ik flink gewerkt om deze er zeker op te kunnen zetten .Want kerst is dichterbij aan het komen ;-)
Ik heb wat scrap papier van kerst gevonden en van die restjes heb ik allemaal rondjes gemaakt .
Deze dan weer op ander papier geplakt.
En zo had ik een leuke achtergrond voor men kerstkaart.
De sentiment zat ook al een tijdje afgestempeld in een map . 
Dus die kwam  weer van pas.
Het hondje is van Penny Black en natuurlijk met distress ingekleurd.
Wat denken jullie?

Groetjes,
Francisca

2 opmerkingen:

Bep zei

Hoi Francisca,

Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

Rosina zei

3 super leuke kerstkaartjes Fransisca...leuk zoals je die rondjes verwerkt hebt.ook de tekst is TOP!!

groetjes Rosina