vrijdag 26 december 2014

Kunstwerken van Kobe.


Hallo,


We hebben hier vandaag zoveel wind , dat we deze morgen veel langer 
gefietst hebben als anders ..wind op kop.
Dus nadien heb ik de zoon getrakteerd op pannenkoeken, hij heeft zelf het deeg mogen maken .
Dus de keuken zag er lief uit !
Dan had ik beloofd dat we gingen knutselen ....
Hij koos een kleurplaat .... hij zei me dat deze mijnheer eruit zag zoals hem?
Wat bedoel je daarmee? Hij zei me dat hij ook dikwijls slangen in zen hooft had en dat hij daarom niet altijd goed kon opletten .
T'ja waar kon ik daar op antwoorden ...
Hij heeft deze zo mooi ingekleurd!!!! 
We gaan er nog een kaart van maken maar nu mocht er aan zijn tekening niet geknipt worden ...

De onderste kaart !! Was ook van een kleurplaat, die is wat rommelig ingekleurd . 
Maar ja binnenkort verjaard er een vriendje dus is deze gebruikt voor een verjaardagskaart.

Zoals je ziet de appel valt niet ver van da boom .
Hij vind knutselen gewoon leuk ...
Dus moeke blij .


1 opmerking:

Rosina zei

Knap gedaan van Kobe ....die heeft het van geen vreemde die creativiteit...
en vandaag waarschijnlijk lekker in de sneeuw gespeeld...

groetjes en een fijn weekend
Rosina