vrijdag 24 juli 2015

Kobe maakt kennis met Copic markers .

Hallo,

Vandaag een kleine post .
We zijn net terug uit vakantie .
Het was zalig ,warm , ontspannend en super goed meegevallen .

Kobe heeft de vandaag kennis gemaakt met mijn Copic's .
Ja ik moest hem bezig houden want ik had een berg was .....
Met nog de was van de achterblijver .....
Met een bang hart heb ik hem de copic's laten gebruiken om zijn uitnodigingen
 te kleuren voor zijn verjaardag .
Dat ging heel goed .
Ziehier zijn harde werk .

Zodra men strijk erop zit kom ik zeker bij jullie langst .
Hoop ook de tijd te vinden om nog een kaartje te maken voor KKT ...

Groetjes,
Francisca

5 opmerkingen:

chantal zei

Ja zo moeder zo zoon. Kobe heeftheb eenmaal het ook in zijn vingers om mooie dingen te maken. En zeg nu zelf wat is nu leuker dan je eigen uitnodigingen te maken he Kobe. Is er ook 1 voor mij bij? Hihi
Liefs Chantal

Sarah zei

Goed gedaan Kobe ! Liefs ☆ Sarah ☆

Renate zei

Het zit duidelijk in de genen, hij heeft het van geen vreemde ;o)
Z'n uitnodigingen zijn al een feestje op zich.

-xies- Renate.

Nancy zei

Hey Francisca,

Dat heeft Kobe goed gedaan hé! Super creaties!!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Francisca,

Dat heeft Kobe goed gedaan hé! Super creaties!!

Liefs,
Nancy