maandag 24 oktober 2016

Werken met ets pasta

Hallo,

Hoe zeg ik sorry dat ik weinig thuis ben ...
Dat zei men man vandaag met 80 rozen ... zomaar 
Dus ik bijna een halve dag bezig geweest om van al die prachtige 
bloemen boeketjes te maken !!!




Verder wil nog graag dit project laten zien ...
Ik heb eindelijk geleerd om met ets pasta te werken .
Ohhhh dit is super om cadeau te doen ...
Hoe heb ik eraan gewerkt ..
Wel ik sneed met de cricut de figuren uit en dan bewerkt op een glas met de pasta .
20 min wachten en alles weer afwassen .
Dan heb je super resultaat .
De figuren staan dan in matte afbeelding op je glas .
Maar ze zijn niet zo gemakkelijk te fotograferen .
Dus heb ik een stuk papier in het glas gedaan om het te fotograferen .
Ik vond het zone om de figuren weg te gooien dus
 heb ik ze gebruikt om op een schriftje te kleven ...
Ik heb dit gemaakt voor men buurvrouw haar kleinkinderen .
Ze vond het super .
Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden .







Groetjes,
Francisca


7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat lief ! al die bloemen ! geniet er maar lekker van
enje etspasta, jawel, dat is waar Dirk mee aan de slag gaat=) heel erg mooie resultaten, ik stuur je nog wel een keertje de foto's van zijn creaties =)
grtjs,martina
x

Nancy zei

Hey Francisca,

Lief toch om zo verwend te worden... Geniet van de bloemenpracht! Hopelijk had je genoeg vazen in huis...

Leuk zeg, dat matte effect op glas... Had er nog nooit van gehoord...

Liefs,
Nancy

Marfien zei

Mooie bloemen en mooie glazen, leuk om te doen hè, en een stuk sneller als met een graveerstift

Gerrina zei

Wat een verwennerij! Daar kun je heerlijk van genieten!
En de glazen zijn heel mooi! Wat heerlijk om je hobby "naar een hoger plan te tillen" door iets bruikbaars mooi te maken! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Heel mooi deze geetste glazen Francisca...weer lekker creatief bezig geweest...ook je roosjes boeket is fantastisch mooi...en wat een verwennerij om zoveel bloemen te krijgen...


groetjes Rosina

!neke zei

Heel mooi die glazen !!!!
Mooie rozen en wel 80......

Jantine zei

Wat een romantisch gebaar van je man!
En wat een leuke techniek met die etspasta!
Groetjes
Jantine