woensdag 7 juni 2017

Beste dames,

Snel een bericht plaatsen via andere pc.
Sinds ik 28/5 een update deed van men PC .
Is er veel beginnen mislopen .
Dus ik was een beetje gestresseerd .
Ik heb al van alles geprobeerd en het wilde maar niet lukken om terug 
in te loggen op men blog .
Maar het grootste probleem was dat de KKT eraan kwam .
Dus heb ik niets kunnen posten ;-(
Ik had twee kaartjes klaar voor jullie .
Maar deze zal ik er zo snel mogelijk opzetten .
Maar de foto bibliotheek is ook anders en ik kan men foto's niet meer opladen op de pc .
Heb hier en daar al wat hulp gevraagd maar !!! geen succes .
Om 12 uur mag ik weer effe bij iemand ten raden ! 
Laten we hopen dat ik het opgelost krijg .

Dus voorlopig zien jullie enkel nog wat kaartje die ik reeds had geprogrammeerd .

Vele groeten ,
Francisca


Geen opmerkingen: