woensdag 8 november 2017

Favoriete schildpad

Hallo,

Vandaag een kaartje met een van mijn favoriete stempels.
Ik had eerst een grote achtergrond gekleurd daar de stempel op 
gedaan en gemaskeerd.
Gesneden op maat , de stans erdoor ... tot daar alles goed .
Ik begon het in te kleuren en daar liep het mis .
Kobe was ook aan het knutselen . 
Die  stootte het water om recht op men blad . 
AAAAAAAA dacht ik dan .
Daar ging al mijn moeite .
Maar ok gene paniek zei hij, we knippen het eraf ...
Zo gezegd zo gedaan .
Op nieuw begonnen en gerecupereerd wat nog kon .
Nu ga ik binnenkort toch nog eens proberen met het
 eerste idee dat ik in men hoofd .
Zonder dat er kleine kinderhanden in de buurt zijn .

Het kleine kaartje is eentje van kobe .

Groetjes,
Francisca




2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

haha, die ziet er bekend uit ! leuk he ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Nancy zei

Hey Francisca,

Gelukkig heeft Kobe voor alles een oplossing! Jouw kaart is super leuk geworden!

Liefs,
Nancy