donderdag 28 december 2017

Lekker warm binnen zitten ....

Hallo,

Brrrr, wat is het fris geweest de laatste dagen .
Dus dat vraagt om binnen wat te knutselen .
Men buurvrouw daar kan ik altijd op rekenen dus moeten 
we ook af en toe eens een kleine attentie verzinnen voor haar .
Chocolaatjes lust iedereen . dus met een jasje aan leek de snoepdoos
 ineens knap genoeg als bedankje .


Ze was er blij mee ...

Koud buiten betekend ook lekker eten maken ... Konijn !!!!

Kobe die wilde dan ook graag iets lekkers ....
dan maar cakepops maken ...



Met de drukte van de feestdagen nam ik me voor om wat ( oude )
 kaartje die nog niet gepost waren erop te zetten .
Deze twee zijn simpel maar goed om wat design papier op te werken .

Zo ik hoop dat iedereen een fijn einde jaar beleefd .
Kan genieten van familie en vrienden .
Ik ben er weer maandag met nieuwe post .

Groetjes,
Francisca




4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaartjes en wat een lekkers heb je gemaakt ! Bedankt voor je creatieve en toffe kerstkaart !
Fijn eindejaar !
Groetjes
Margo

Rosina zei

het zijn leuke kerstkaartjes Francisca...en ook voor de buurvrouw ook ee leuke attentie opgepimt...en zo te zien is ze er heel blij mee...
Ook Kobe vind poffertjes heel lekker zo te zien...

groetjes
Rosina

Gerrina zei

Wat een gezellige post! Van alles wat maar zeker het vakantie-gevoel weergevend! Veilige jaarwisseling!

!neke zei

Leuke kaartjes en lekkere dingen !!!!!