maandag 8 januari 2018

Moeten er nog spinnen zijn ?






Hallo iedereen ,

De drukte is achter de rug .
We moeten nog wel hier en daar naar een feestje ... 
maar alles onder controle .
De koude houd me wel binnen dus lekker weer om te knutselen samen met Kobe .
Nu hij vakantie heeft gehad keken we even alles na van de school .
We merkte dat er hier en daar wel wat beschadigd was. ( drinken bussen en brooddoos....)
Dus hebben we alles bij elkaar gezet en zijn we terug begonnen 
met voor alles een nieuwe sticker te maken .
Zijn favoriete beetjes moeten er weer aan geloven ....
Dus maakte we alles weer netjes voor te starten in het Nieuwe Jaar .
Hij heeft alles mee helpen plakken met de transfer tape .. 
Maar dat was niet altijd even gemakkelijk .

Vele groeten ,
Francisca




2 opmerkingen:

Sarah zei

Heel leuk!
Dat transferpapier. Waar koop je dat? Blijft het goed plakken. Ik zou ook nog wat brooddozen moeten pimpen. Heb je wat tips voor mij?
Mail je me even, mijn email staat bovenaan op mijn blog. Groetjes

franicsa zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.