woensdag 7 februari 2018

Plop kaart ....


Hallo,

Vandaag wil ik jullie een super leuke kaart laten zien .
De plop kaart of misschien heeft deze wel een andere naam.
Het patroon kreeg ik van Martina .
Maar zolang ik niet de hexagoon snijmal had heb ik er niets mee gedaan ....

Nu had ik een toch wel moeilijke opdracht ...
Mannen kaart en verjaardag van Fons .
Deze persoon is zeeeeeeer handig is met hout en ander dingen .
Hij gaat ook een smeedcursus volgen ...
Om ook met ijzer mooie dingen te maken .
Hij heeft thuis ook een zeer mooi tuinhuis/ veranda 
gemaakt die hij Pura Vida heeft genoemd .
Van daaruit ben ik dan aan deze kaart begonnen .

De afbeelding van de smid heb ik van internet en dat met cricut gesneden .
De andere werktuigen heb ik met Die's gesneden 





Dit is het filmpje hoe het plop . 
Hoop dat jullie het kunnen zien .

Hij kon het wel appreciëren .
Het was dan ook een geweldig feest voor zijn 60st verjaardag .

Francisca



Geen opmerkingen: