zaterdag 7 juli 2018

Happiness

Hallo allemaal ,

Wij zijn lekker vertrokken op vakantie ... dus genieten ....

Maar dat wil niet zeggen dat we geen werkjes meer posten .

Hier een leuke kaart die er kwam tijdens een middagje knutselen met de vriendinnen .
De stempelset mocht ik gebruiken .
De achtergrond had ik bij en is met distress.

Het enigste dat ik misschien anders zou doen ,nu ik de foto zie is de tekst
 op een groene achtergrond en dan misschien in wit geembost .



Groetjes,
Francisca


3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, fijne vakantie !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Wat een enige kaart heb je gemaakt. En geniet lekker van je vakantie! Je hebt denk ik mooi weer ;-)

jorjorbeth zei

it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
starbet promotion