vrijdag 24 augustus 2018

Kobe 10 jaar


Wat gaat de tijd toch snel.
Mijn Klein ventje wordt al 10 !!!!!!
Het zijn al woelige jaren geweest maar ik ben zo trots op hem !
Voor zijn verjaardag vroeg heel subtiel of het voor een tiener nog 
ok was om de hele dag een kroon te dragen .
Wij moesten hier heel erg om lachen ,
TUUURLIJK zeiden we .

Hij heeft het thema zelf gekozen  ALIENS .
pfff dacht ik hoe ga ik dat weer verzinnen .
Na wat opzoek werk , enkele kleurplaten uitgeprint .
Wat copics en we waren vertrokken .



Zo zag het eruit plat op de tafel.




Zo zag het eruit als hij hem tijdens het ontbijt kreeg .
Hij was enorm blij .
Hoe lang ben je daar voor opgebleven zei hij  ;-)



Het was een spetterend weekend . 
Iedereen waar we van houden zijn langs geweest om hem te feliciteren.
Dus was het optrommelen van het feest niet zo erg want 
ik heb nog heel de week nagenoten van de zalige momenten .

Groetjes,
Francisca



3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tuurlijk kan een tiener nog een verjaardagskroon op! En als mama dan zo'n fantastisch exemplaar maakt kan de dag zeker niet meer stuk!
groetjes
Nancy

Rosina zei

Wat een leuke verjaardag heeft Kobe gehad...en je heb wel een hele mooie kroon voor hem gemaakt...en dan al die visite daar heeft hij vast ook heel erg van genoten...mooie foto's van je vrolijke ventje

Marfien zei

Oeps, Francisca, wat zeg je me nou? klein ventje? Dat is vanaf vandaag wel een grote hé . . .
Geniet er van dat hij nog een kroon wil(zo'n mooie krijgt natuurlijk niemand) nog een paar jaartjes en hij is langer als de papa