donderdag 25 oktober 2018

Minions ...

 Hallo,

Het is alweer een weekje vakantie voor de kinderen .
Dus hebben ook weer vele plannen .
Met als gevolg weinig tijd om te bloggen . 
Dus gebruiken we een kaart die in de wachtrij staat ..

Deze minions heb ik al eens gebruikt . 
Ze komen van het internet en zijn kleurplaten voor kinderen .
We hebben eens samen gekleurd. Ik heb er dan wat kaartjes van gemaakt .



Deze is gemaakt met een achtergrond dat Kobe maakte in acryl  .
Ook de cirkel achter de minion is van Kobe zijn speciaal knutsel middag.
Ik heb enkel de minion ingekleurd met copic's




Deze auto heb ik ook nog eens ingekleurd en een super size kaart mee gemaakt .




Dan laat ik ook nog even een klein werkje zien .
Ik maakte voor Guus zijn verjaardag een leuke knikker zak met
 en super leuk dino stofje .
De papa zag er direct ook een zakje in om mee te gaan zingen op 1 januari ..
Voor de snoepjes in te doen .
Dus in elk geval zal het cadeautje gebruikt worden ;-)


Groetjes,
Francisca




3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi de kaartjes die je samen met kobe heb gemaakt Francisca...en ook een hele leuke knikkerzak in elkaar genaaid...
groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Francisca,

Oh, wat zijn die kaarten leuk...
En wat een te gek kadootje maakte je voor Guus!!

Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Super gedaan je kaartje. Echt een beautie
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/