zondag 25 november 2018

Van alles wat vandaag

Hallo iedereen ,

Wat een weer vandaag . Ik vind het bere koud......
Al die regen dan ook .
Ik zit met Kobe in de speeltuin want voor iets anders hadden we geen zin .
Dus heb ik wat tijd om te bloggen .

Eerst wil ik graag nog wat werk van Kobe laten zien .
Zoals ik al eerder liet zien is Kobe gebeten door de klei ... 
Nu zijn potjes gedroogd waren kon hij ze van glazuur voorzien . 
Dit mocht ook met de professionele materiaal van Lies Bulteel .
Hij was in de wolken .




Dan moest hij weer wat geduld hebben en moest het geheel weer in de oven .
Dit gaat niet zomaar effe rap . Maar zeer langzaam opwarmen en bakken
 dan ook weer heel langzaam afkoelen .
Maar toen kwam het verlossende telefoontje ,om ze maar halen . 
Kijk eens wat een mooi resultaat !!!
We hebben die avond onmiddellijk aperitief met hapjes genomen om zijn 
kommetjes te gebruiken ;-)




Dan nog een kaartje om af te sluiten .
De nummerplaat letters op een achtergrond van waterverf.



Het papier was zo mooi dat ik er niet veel meer bij heb gedaan
 als enkele lieveheersbeestjes.
Voila klaar om verzonden te worden .

Hoop dat jullie allemaal nog een gezellige dag hebben .

Groetjes,
Francisca


2 opmerkingen:

Diny zei

Wat mooi om te zien hoe je zoon zit te werken....hij heeft er duidelijk zin in!
Wat een prachtig resultaat!
Groetjes Diny

sanpiseth40 zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
หนังตลก