zondag 27 januari 2019

Lieve oma

Hallo,

Dit is een speciale kaart .
Ik ga bij ons aan de school naar een drukker voor papier en allerlei .
Daar werkt een ongelofelijke lieve mevrouw . 
Altijd heel behulpzaam en super sympathiek.
Deze dame heeft al verschillende keren Kanker overwonnen .
Maar ze is altijd gauw terug in de winkel en altijd even lief . 
Ze vertelde me dat ze zo blij was dat ze dat nog mocht meemaken OMA worden .
Ik was helemaal geëmotioneerd !!!
Ik kroop in men garage en maakte haar een kaart .




Dat was het eerst .
Maar ik vond het nog wat kaal .



Zo met deze tekst was het volledig voor me .
Ik ging het afgeven in de winkel en ze verschoot wel een beetje .
Maar denk wel dat ze het leuk vond .

Soms vind ik,  dat wij als mensen zo maar snellen door het leven .
Er gebeurd zoveel om ons heen . Zien we dat eigenlijk ? Doet ons dat wat ?
Ik vind dat we soms wat liever moeten zijn voor elkaar .....

En ik hoop met deze kleine daad ik toch deze dame
 haar dag een beetje heb opgevrolijkt .

Groetjes,
Francisca



3 opmerkingen:

Sarah zei

Dat heb je zeker! Mooi!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd
grtjs,martina
x

Angelique zei

Wat een ontzettend lief gebaar van je en je hebt helemaal gelijk dat zulke dingen er toe doen. Mooie voor- en binnenkant.
groetjes Angelique