woensdag 27 maart 2019

KKT

Hallo iedereen ,

Het even geleden dat ik actief met de blog bezig was ;-(
Door  wat fysieke ongemakken kwam het er maar 
niet van om nieuwe kaartjes te posten .

Nu wilde ik terug mee doen met KKT .
Maar ik snap het niet zo goed hoe ik de linki moest maken ... 
Ook al had Martina een uitgebreide handleiding door gestuurd .

Ik wil toch wel graag even laten zien wat ik maakte voor de kleuren combo 
Bordeaux met perzik roze .

Ik begon met een achtergrond maar ik vond het moeilijk om de kleuren 
mooi te houden het werd al snel bruin ;-(

Maar ik vond ze toch mooi . 
Dus gebruikte ik ze .






Ik kom zo bij jullie langs om te zien wat jullie verzonnen hebben met deze kleuren .

Groetjes,
Francisca

6 opmerkingen:

!neke zei

Hele gave kaarten Francisca !!!!!

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten Francisca!
Nancy

Marfien zei

Leuke bijzondere kaartjes maakte je in deze kleuren

martina's kaartjes zei

jammer dat het je niet gelukt is om aan te melden, het is nochtans niet zo moeilijk =)
toch een leuk setje kaartjes heb je gemaakt, hopelijk lukt het volgende keer wel
grtjs,martina
x

Angelique zei

Mooie kaarten, prachtige achtergrond maakte je.
groetjes Angelique

Gerrina zei

Mooi die achtergronden! En helemaal weg van de eerste kaart. Fijn weekend!