donderdag 1 augustus 2019

Kerst kaartje

Goeie morgen iedereen ,

Vandaag een snelle post .
Ik kon niet slapen ....
Dan maar opgestaan om 5 u .
In de garage gekropen en gekeken wat ik nog kon afwerken .
Het is zo stil buiten als je zo vroeg wakker bent ;-)

Kobe had deze mooie achtergrond gemaakt .
Het was heel druk ...
Wat ga ik daar mee maken dacht ik. 
Maar al gauw zag ik( ondertussen mijn favoriete ) de stans
 liggen van Merry Christmas .
Hop wat lijm ,wat sneeuwvlokjes en de kaartjes waren klaar.


Zo gaan die kerstkaartjes snel klaar zijn 

Hoop dat jullie een fijne dag hebben 
Francisca


3 opmerkingen:

Marfien zei

Prachtige kaarten Francisca, Kobe mag nog wel meer van zulke achtergrondjes maken . . .

Laurespage zei

Soms heeft men van die achtergronden liggen, waarvan je denkt : wat moet ik daar mee doen. Gewoon even laten liggen en vroeg of laat komt het idee. En je ziet wel, welke mooie kaarten er mee gemaakt hebt. Groetjes, laurette

Margo zei

Superleuke reeks Francisca !
Groetjes
Margo